|
1
|
“Народні оповідання” Марка Вовчка: структура, жанри збірки. Особливості оповідної манери Марка Вовчка
|
|
2
|
Міфологічно-історичний роман “Марко Проклятий” О. Стороженка у контексті міфологізму в українській літературі.(рас печатки)
|
|
3
|
Соціально-психологічний роман-хроніка “Люборацькі” А.Свидницького. Новаторство у жанрі роману. (распечатки)
|
|
4
|
Байки Л. Глібова. Новаторство у жанрі байки
|
|
5
|
Проза Ю. Федьковича. Традиції і новаторство.
|
|
6
|
Співомовки С. Руданського. Специфіка жанру.
|
|
7
|
Особливості літературного процесу 70-90-х років ХІХ ст. Реалізм в українській літературі ІІ пол. ХІХ ст. Ідеологія народництва в українській літературі кін. ХІХ ст. (лекции)
|
|
8
|
Особливості творчої манери І. Нечуя-Левицького. Новаторство письменника у розвитку української прози.
|
|
9
|
Доля жінки у повістях “Дві московки”, “Бурлачка” І. Нечуя-Левицького. Новаторство письменника у жанрі повісті.
|
|
10
|
проблеми пореформеного села у повісті “Микола Джеря” І. Нечуя-Левицького.
|
|
11
|
Проблема батьків і дітей у повісті “Кайдашева сім’я” І. Нечуя-Левицького. Новаторство письменника у трактуванні образу народу.
|
|
12
|
.Сатирично-гумористичні твори І. Нечуя-Левицького антиклерикального спрямування (повість “Старосвітські батюшки та матушки”, оповідання “Афонський пройдисвіт”).
|
|
13
|
.Твори І. Нечуя-Левицького з життя інтелігенції. Роман “Хмари”. Особливості характеристики образів
|
|
14
|
Мала проза О. Кониського, особливості творчої манери (оповідання “Панська воля”, “Дмитро Книш”, “Суддя Гарбуз”, “Народна педагогія”, “Козарський ланок”, “Хвора душа”). ( я єто беру с читацького)
|
|
15
|
Особливості трактування теми інтелегенції у повісті “Юрій Горовенко” О.Кониського.
|
|
16
|
Мотиви поетичної творчості О. Кониського. - не нашла
|
|
17
|
Особливості творчої манери Панаса Мирного. Доля людини у ранніх оповіданнях “Лихий попутав”, “П’яниця”. Продовження традицій української прози.
|
|
18
|
проблеми пореформеного села у романі “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” Панаса Мирного. Особливості поетики і жанрова специфіка твору.
|
|
19
|
Психологізм у трактуванні теми деградації людини у романі “Повія” Панаса Мирного.
|
|
20
|
твори Панаса Мирного антикріпосницького спрямування, особливості розкриття соціальних проблем (повість “Голодна воля”, “Лихо давнє і сьогочасне”).
|
|
21
|
Тема інтелегенції у повісті “Лихі люди” Панаса Мирного. Особливості поетики твору.
|
|
22
|
Драматургія Панаса Мирного. Традиції і новаторство у драмі “Лимерівна”.
|
|
23
|
Творчість Олени Пчілки.
|
|
24
|
. Мотиви поетичної творчості Б. Грінченка
|
|
25
|
Мотиви громадянської лірики Б. Грінченка
|
|
26
|
Психологізм дитячих оповідань Б. Грінченка.
|
|
27
|
Особливості трактування теми народницької інтелігенції у повістях “Сонячний промінь” та “На розпутті” Б. Грінченка.
|
|
28
|
Проблеми пореформеного суспільства у повістях “Серед темної ночі” і “Під тихими вербами” Б. Грінченка
|
|
29
|
Новаторство драматургіі Б. Грінченка (“Степовий гість”, “Нахмарило”).
|
|
30
|
Піднесення і розквіт українського театру і драматургії в 80-90-х роках ХІХ ст. Тематичне, образне, жанрове збагачення драматургії.
|
|
31
|
.Соціально-побутова драматургія М. Кропивницького (драми “Дай серцю волю, заведе в неволю”, “Доки сонце зійде, роса очі виїсть”, “Глитай або ж павук”, “Дві сім’ї”). Місце М. Кропивницького у розвитку українського театру і драматургії.
|
|
32
|
Жанр водевілю у творчості М. Кропивницького. Водевіль “По ревізії”
|
|
33
|
Мотиви поетичної творчості М. Старицького
|
|
34
|
.Традиції і новаторство у драмі М. Старицького “Ой не ходи, Грицю, та й на вечорниці”.
|
|
35
|
Соціально-побутова драматургія М. Старицького (драми “У темряві”, “Не судилось”, “Талан”). Значення творчості М. Старицького у розвитку українського театру і драматургії.
|
|
36
|
Історична драматургія М. Старицького (драми “Маруся Богуславка”, “Оборона Буші”, “Богдан Хмельницький”)
|
|
37
|
Жанр водевілю у творчості М. Старицького. Водевіль “Як ковбаса та чарка, то минеться й сварка”.
|
|
38
|
Особливості художньої прози М. Старицького. Повість “Облога Буші”. Трилогія “Богдан Хмельницький”, роман “Розбійник Кармелюк
|
|
39
|
І. Карпенко-Карий як творець соціальної сатиричної комедії (комедії “Мартин Боруля”, “Розумний і дурень”, “Суєта”, “Житейске море”).
|
|
40
|
.Соціально-побутова драматургія І. Карпенка-Карого (драми “Бурлака”, “Наймичка”, “Безталанна”). Значення І. Карпенка-Карого у розвитку українського театру і драматургії.
|
|
41
|
.Тема “чумазих” у комедіях І. Карпенка-Карого “Сто тисяч”, “Хазяїн”. Психологізм у творенні характеру нового господаря села.
|
|
42
|
.Історична драматургія І. Карпенка-Карого. Драма “Бондарівна”. Трагедія “Сава Чалий”.
|
|
43
|
Мотиви поетичної творчості Якова Щоголєва
|
|
44
|
Мотиви поетичної творчості Івана Манжури.
|
|
45
|
Літературно-естетичні погляди та поетична творчість П.Грабовського. Стаття “Дещо про творчість поетичну”.
|
|
46
|
Особливості прози М. Павлика. Проблематика, риси творчої манери (оповідання “Юрко Куликів”, “Ребенщукова Тетяна”, повість “Пропащий чоловік”).
|
|
47
|
.Збірка “З вершин і низин” І. Франка. Композиція збірки. Основні мотиви, теми, образи
|
|
48
|
Мотиви циклу “Веснянки” із збірки “З вершин і низин” І. Франка. Особливості використання фольклорного жанру
|
|
49
|
Соціальні мотиви збірки “З вершин і низин” І. Франка (“Наймит”, “Беркут”, “Каменярі”, цикл “Оси” (Ми оси, ми оси. Був в нас мужик колись. Хлібороб. Ботокуди).
|
|
50
|
Вольні сонети, тюремні сонети із збірки “З вершин і низин” І.Франка. Новаторство у жанрі сонета.
|
|
51
|
Цикл “Галицькі образки” із збірки “З вершин і низин” І. Франка. Особливості жанру образка.
|
|
52
|
Морально-етичні проблеми у поемі “Смерть Каїна” І. Франка.
|
|
53
|
Жанрова специфіка збірки “Зів’яле листя” І. Франка. Автобіографічний елемент у збірці.
|
|
54
|
Збірка “Мій Ізмарагд” І. Франка. Композиція збірки. Основні мотиви, теми. Естетична програма у поезіях збірки (“Поет мовить”, “Україна мовить”, “Сідоглавому”, “Декадент”)
|
|
55
|
Збірка “Із днів журби” І. Франка. Композиція збірки. Основні мотиви, теми, образи. (“Спомини”, “І знов рефлексії”, “Мамо природо”).
|
|
56
|
Збірка “Семпер тіро” І. Франка. Композиція збірки. Основні мотиви, теми, образи. (“Конкістадори”, Присвята Миколі Вороному до поеми “Лісова ідилія”)
|
|
57
|
Поема-казка “Лис Микита” І. Франка.
|
|
58
|
Проблема обов’язку у поемі “Іван Вишенський” І. Франка. Психологізм у створенні образу Івана Вишенського.
|
|
59
|
Морально-етична проблематика у поемі “Похорон” І. Франка. Особливості поетики.
|
|
60
|
Притчево-алегоричне осмислення долі українського народу в поемі “Мойсей” І. Франка.
|
|
61
|
Робітнича тема у творчості І. Франка (“Вугляр”, “Ріпник”, “На роботі”, “Задля празника”, “Вівчар”)
|
|
62
|
Аналітизм у трактуванні соціально-економічної тематики. Повісті “Boa constrictor”, “Борислав сміється” І. Франка. Риси натуралізму.
|
|
63
|
Оповідання І. Франка про дітей та школу (“Малий Мирон”, “У кузні”, “Олівець”, “Грицева шкільна наука”, .“Отець гуморист”, “Борис Граб”).
|
|
64
|
.Селянська тема у творчості І. Франка (“Панщизняний хліб. “Гриць і панич”, “Ліси і пасовиська”, “Лесишина челядь”, “Добрий заробок”, “Історія кожуха”)
|
|
65
|
. Твори І. Франка з тюремного життя (повість „На дні”, оповідання „До світла”).
|
|
66
|
Сатиричні оповідання І. Франка (“Свинська конституція”, “Опозиція”, “Звірячий бюджет”, “Острий-преострий староста”).
|
|
67
|
Сатиричні оповідання І. Франка (“Доктор Бессервіссер”, “Історія одної конфіскати”, “Добрий заробок”, “Задля празника”, “Чума”, “Чиста раса”).
|
|
68
|
Повість І. Франка “Захар Беркут”. Особливості відтворення історичного минулого
|
|
69
|
Морально-етичні і соціальні проблеми повісті І. Франка “Основи суспільності”. Особливості поетики, жанру.
|
|
70
|
Тема інтелігенції у повісті І. Франка “Перехресні стежки”.
|
|
71
|
Морально-психологічні проблеми у повісті І. Франка “Для домашнього огнища”.
|
|
72
|
Морально-психологічний конфлікт у драмі І. Франка “Украдене щастя”
|
|
73
|
Драматургія І. Франка (драми “Рябина”, “Сон князя Святослава”)
|
|
74
|
Перекладацька діяльність І. Франка.
|
|
75
|
І. Франко як дослідник художньої літератури.
|