5 курс:
4 курс:
3 курс:
2 курс:
|
Укр літ
|
1
|
1.10.Криза народництва. Модифікація реалізму. Поява модерністського дискурсу.
|
|
2
|
2.Філософсько-естетичні засади модернізму.
|
|
3
|
3.Напрями(течії)українськогомодернізму.4.Імпресіонізм.5.Неоромантизм.6.Символізм.7.Експресіонізм.8.Неореалізм.
|
|
4
|
9.Модерністські угрупування та видання:
|
|
5
|
12.Проза початку ХХ століття: загальний огляд.
|
|
6
|
13.Фактори формування світогляду О. Кобилянської. Ольга Кобилянська й Фрідріх Ніцше, Ольга Кобилянська й Осип Маковей
|
|
7
|
14.Феміністичний дискурс ранніх творів О.Кобилянської («Людина», «Царівна»)
|
|
8
|
15.Жанрово-тематичне розмаїття новелістики О.Кобилянської (обрати 3-4 новели для аналізу за власним уподобанням)
|
|
9
|
16.Фольклорна основа повісті «В неділю рано зілля копала...» О.Кобилянської.
|
|
10
|
17.Художня своєрідність повісті «Земля» О.Кобилянської.
|
|
11
|
18.Особливості художнього стилю М.Коцюбинського. Періодизація творчості (за С.Єфремовим, Я.Поліщуком).
|
|
12
|
19.Особливості моделювання дитячих образів в оповіданнях М.Коцюбинського («Харитя», «Ялинка», «Маленький грішник»).
|
|
13
|
20.Тема психологічного роздвоєння людини-митця у творчості М.Коцюбинського («Цвіт яблуні», «Intermezzo»).
|
|
14
|
21.Новаторство М.Коцюбинського у зображенні національних меншостей («Для загального добра», «Пе-коптьор», «В путах шайтана», «На камені»).
|
|
15
|
22.Проблема інтелігенції і народу у творчості М.Коцюбинського («Сміх», «Він іде»).
|
|
16
|
23.Соціальні проблеми у творчості М.Коцюбинського («Подарунок на іменини», «Persona grata»).
|
|
17
|
24.Образ села у повісті «Фата Моргана» М.Коцюбинського. Новаторство трактування образу. Один із найвизначніших своїх творів — повість «Fatamorgana»
|
|
18
|
25.Фольклорно-міфологіна основа «Тінів забутих предків» М.Коцюбинського.
|
|
19
|
26.Тематика, образність, особливості художнього мовлення представників «покутської трійці»
|
|
20
|
27.Художній стиль В.Стефаника. Національний варіант експресіонізму.
|
|
21
|
28.Новела «Новина»: історія написання, особливості композиції, проблематика.
|
|
22
|
29.Селянський світ у новелах В.Стефаника («Виводили з села», «Стратився»).
|
|
23
|
30.Тема еміграції ( В.Стефаник «Камінний хрест»).
|
|
24
|
31.Гуманізм зб. «Синя книжечка», «Дорога» В.Стефаника («Осінь», «Катруся», «Палій», «Клинові листки»).
|
|
25
|
32.Художня своєрідність романів В.Винниченка («Сонячна машина», «Слово за тобою, Сталіне», «Кирпатий Мефістофель» за вибором).
|
|
26
|
33.Фольклорна основа оповідань збірки «Намисто» В.Винниченка («Віють вітри», «Ой випила, вихилила»).
|
|
27
|
34.Образи дітей в оповіданнях В.Винниченка («Комедія з Костем», «Федько-Халамидник»)..
|
|
28
|
35.Своєрідність малої прози В.Винниченка («Солдатики», «Голод», «Суд», «Голота», «Малорос-європеєць», «Поміркований та щирий»).
|
|
29
|
36.Тематичне розмаїття прози Осипа Маковея.
|
|
30
|
37.Селянське життя в оповіданнях С.Васильченка
|
|
31
|
38.Доля вчителя у прозі С.Васильченка («З самого початку», «Талант», «Вечеря», «Над Россю»).
|
|
32
|
39.Доля дітей-школярів в оповіданнях С.Васильченка («Роман», «Циганка», «Свекор», «Басурмен», «Авіаційний гурток»).
|
|
33
|
40.Повість «Страчене життя» Архипа Тесленка.
|
|
34
|
41.Художня своєрідність оповідань Архипа Тесленка («Школяр», «За пашпортом», «Хуторяночка», «Радощі», «Любов до ближнього», «Немає матусі», «Щоб з мене було»).
|
|
35
|
42.Своєрідність прози Леся Мартовича.
|
|
36
|
43.Своєрідність прози М.Черемшини.
|
|
37
|
44.Поезія початку ХХ століття: загальний огляд.
|
|
38
|
45.Микола Вороний і модернізм. Заклики й спроби оновити поетичні форми тогочасної лірики.
|
|
39
|
46.М. Вороний - Артист. Культ краси та естетизму в поезії «Тіні», «Мавзолей», «Краса», «Скрипонька», «В сяйві мрій».
|
|
40
|
47.Мотиви одвічності й могутності природи (цикл «До моря» М. Вороного).
|
|
41
|
48.Поема «Євшан-зілля» М. Вороного: проблематика образи. Образ «євшан-зілля» та літературне переосмислення половецької легенди.
|
|
42
|
49.Любовна лірика М.Вороного («За брамою раю», «Разок намиста»).
|
|
43
|
50.Філософсько-естетичне тло поезії М.Вороного (цикл «Елегії», «Ad Astra»).
|
|
44
|
51.Поетика поем Лесі Українки («Роберт Брюс король Шотландії», «Давня казка», «Віла - посестра»).
|
|
45
|
52.53.54.55.Поетичні збірки Лесі Українки: принцип побудови, проблематика, образи. Творча еволюція поетеси.
|
|
46
|
56.«Contraspemspero»: ідейна програма Лесі Українки. Образ Прометея у творчості поетеси: його джерела, символіка.
|
|
47
|
57.Проблема митця і мистецтва у творчості Лесі Українки («Слово, чому ти не твердая криця…», «Поет під час облоги», «Давня казка»).
|
|
48
|
58.Інтимна лірика Лесі Українки (Цикл «Мелодії». Аналіз поезії «Уста говорять: він навіки згинув…», «Нічка тиха і темна була», лірика в прозі «Твої листи пахнуть зів’ялими трояндами…»).
|
|
49
|
59.Патріотична поезія В.Самійленка («Українська мова», «Україна», «Гея»).
|
|
50
|
60.Поезії-посвяти В.Самійленка («На роковини смерті Шевченка», «На смерть Лесі Українки», «Пам`яті Л.Глібова»)
|
|
51
|
61.Гумор і сатира В. Самійленка
|
|
52
|
62.Єдність громадського та особистого в поезії О.Олеся (зб. «З журбою радість обнялась»). Образ України.
|
|
53
|
63.Поезія О.Олеся періоду еміграції («Перезва», «Кому повім печаль мою»).
|
|
54
|
64.Художня своєрідність поезії Маковея
|
|
55
|
65.Особливості поезії збірки О.Маковей «Подорож до Києва».
|
|
56
|
66.Українська драматургія початку ХХ століття: загальний огляд.
|
|
57
|
67.Рецепція творчості Лесі Українки. Загальні риси драматичної спадщини письменниці
|
|
58
|
68.Драма «Одержима» Лесі Українки: переосмислення біблійного сюжету.
|
|
59
|
69.Переосмислення образу Дон Жуана у «Камінному господарі» Лесі Українки.
|
|
60
|
70.Жіноча рецепція української історії у драматичній поемі «Бояриня» Лесі Українки.
|
|
61
|
71.Мотив національної зради в драматичній поемі «Оргія» Лесі Українки.
|
|
62
|
72.Мотив індивідуальної зради в «Лісовій пісні» Лесі Українки.
|
|
63
|
73.Новаторство Лесі Українки - драматурга у «Блакитній троянді».
|
|
64
|
74.Трагедія пророка: правда й жертва (за драматичною поемою «Кассандра» Лесі Українки).
|
|
65
|
75.Драматична спадщина С.Васильченка («Не співайте, півні, не вменшайте ночі»)
|
|
66
|
76проблематика лідера і маси в етюді Олеся "по дорозі у казку"
|
|
67
|
78. 79.Особливості драматичного доробку В.Винниченка.
|
|
68
|
80.Творчість Богдана Лепкого: загальний огляд
|
13.12.2015; 16:18
хиты: 18757
рейтинг:0
|
|
|
|