|
1
|
1.“Народні оповідання” Марка Вовчка: структура, жанри збірки. Особливості оповідної манери Марка Вовчка.
|
|
2
|
2. Міфологічно-історичний роман “Марко Проклятий” О. Стороженка у контексті міфологізму в українській літературі.
|
|
3
|
3. Соціально-психологічний роман-хроніка “Люборацькі” А.Свидницького. Новаторство у жанрі роману.
|
|
4
|
4.Байки Л. Глібова. Новаторство у жанрі байки.
|
|
5
|
5. Проза Ю. Федьковича. Традиції і новаторство.
|
|
6
|
6.Співомовки С. Руданського. Специфіка жанру.
|
|
7
|
7.Особливості літературного процесу 70-90-х років ХІХ ст. Реалізм в українській літературі ІІ пол. ХІХ ст. Ідеологія народництва в українській літературі кін. ХІХ ст.
|
|
8
|
8.Особливості творчої манери І. Нечуя-Левицького. Новаторство письменника у розвитку української прози.
|
|
9
|
9.Доля жінки у повістях “Дві московки”, “Бурлачка” І. Нечуя-Левицького. Новаторство письменника у жанрі повісті.
|
|
10
|
10.Проблеми пореформеного села у повісті “Микола Джеря” І. Нечуя-Левицького.
|
|
11
|
11.Проблема батьків і дітей у повісті “Кайдашева сім’я” І. Нечуя-Левицького. Новаторство письменника у трактуванні образу народу.
|
|
12
|
12.Сатирично-гумористичні твори І. Нечуя-Левицького антиклерикального спрямування (повість “Старосвітські батюшки та матушки”, оповідання “Афонський пройдисвіт”).
|
|
13
|
13.Твори І. Нечуя-Левицького з життя інтелігенції. Роман “Хмари”. Особливості характеристики образів.
|
|
14
|
14.. Мала проза О. Кониського, особливості творчої манери (оповідання “Панська воля”, “Дмитро Книш”, “Суддя Гарбуз”, “Народна педагогія”, “Козарський ланок”, “Хвора душа”).
|
|
15
|
15. Особливості трактування теми інтелегенції у повісті “Юрій Горовенко” О.Кониського.
|
|
16
|
16. Мотиви поетичної творчості О. Кониського.
|
|
17
|
17.Особливості творчої манери Панаса Мирного. Доля людини у ранніх оповіданнях “Лихий попутав”, “П’яниця”. Продовження традицій української прози.
|
|
18
|
18 проблеми пореформеного села у романі “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” Панаса Мирного. Особливості поетики і жанрова специфіка твору.
|
|
19
|
19.Психологізм у трактуванні теми деградації людини у романі “Повія” Панаса Мирного.
|
|
20
|
20. Твори Панаса Мирного антикріпосницького спрямування, особливості розкриття соціальних проблем (повість “Голодна воля”, “Лихо давнє і сьогочасне”).
|
|
21
|
21. Тема інтелегенції у повісті “Лихі люди” Панаса Мирного. Особливості поетики твору.
|
|
22
|
22.Драматургія Панаса Мирного. Традиції і новаторство у драмі “Лимерівна”.
|
|
23
|
23, Творчість Олени Пчілки.
|
|
24
|
24.Мотиви поетичної творчості Б. Грінченка
|
|
25
|
25.Психологізм дитячих оповідань Б. Грінченка
|
|
26
|
26.Особливості трактування теми народницької інтелігенції у повістях “Сонячний промінь” та “На розпутті” Б. Грінченка
|
|
27
|
27. Проблеми пореформеного суспільства у повістях “Серед темної ночі” і “Під тихими вербами” Б. Грінченка
|
|
28
|
28. Новаторство драматургіі Б. Грінченка (“Степовий гість”, “Нахмарило”).
|
|
29
|
29. Піднесення і розквіт українського театру і драматургії в 80-90-х роках ХІХ ст. Тематичне, образне, жанрове збагачення драматургії.
|
|
30
|
30. Соціально-побутова драматургія М. Кропивницького (драми “Дай серцю волю, заведе в неволю”
|
|
31
|
31. Жанр водевілю у творчості М. Кропивницького. Водевіль “По ревізії”.
|
|
32
|
32. Мотиви поетичної творчості М. Старицького.
|
|
33
|
33.Традиції і новаторство у драмі М. Старицького “Ой не ходи, Грицю, та й на вечорниці”.
|
|
34
|
34. Соціально-побутова драматургія М. Старицького (драми “У темряві”, “Не судилось”, “Талан”). Значення творчості М. Старицького у розвитку українського театру і драматургії.
|
|
35
|
35. Історична драматургія М. Старицького (драми “Маруся Богуславка”, “Оборона Буші”, “Богдан Хмельницький”)
|
|
36
|
36. Жанр водевілю у творчості М. Старицького. Водевіль “Як ковбаса та чарка, то минеться й сварка”.
|
|
37
|
37. Особливості художньої прози М. Старицького. Повість “Облога Буші”. Трилогія “Богдан Хмельницький”, роман “Розбійник Кармелюк
|
|
38
|
38. І. Карпенко-Карий як творець соціальної сатиричної комедії (комедії “Мартин Боруля”, “Розумний і дурень”, “Суєта”, “Житейске море”).
|
|
39
|
39. Соціально-побутова драматургія І. Карпенка-Карого (драми “Бурлака”, “Наймичка”, “Безталанна”). Значення І. Карпенка-Карого у розвитку українського театру і драматургії.
|
|
40
|
40.Тема “чумазих” у комедіях І. Карпенка-Карого “Сто тисяч”, “Хазяїн”. Психологізм у творенні характеру нового господаря села.
|
|
41
|
41.Історична драматургія І. Карпенка-Карого. Драма “Бондарівна”. Трагедія “Сава Чалий”.
|
|
42
|
42.Мотиви поетичної творчості Якова Щоголєва
|
|
43
|
43. Мотиви поетичної творчості Івана Манжури.
|
|
44
|
44. Літературно-естетичні погляди та поетична творчість П.Грабовського. Стаття “Дещо про творчість поетичну”.
|
|
45
|
45.Особливості прози М. Павлика. Проблематика, риси творчої манери (оповідання “Юрко Куликів”, “Ребенщукова Тетяна”, повість “Пропащий чоловік”).
|
|
46
|
46.Збірка “З вершин і низин” І. Франка. Композиціязбірки. Основнімотиви, теми, образи
|
|
47
|
47.Мотиви циклу “Веснянки” іззбірки “З вершин і низин” І. Франка. Особливостівикористання фольклорного жанру.
|
|
48
|
48.Соціальні мотиви збірки “З вершин і низин” І. Франка (“Наймит”, “Беркут”, “Каменярі”, цикл “Оси” (Ми оси, ми оси. Був в нас мужик колись. Хлібороб. Ботокуди).
|
|
49
|
49.Вольні сонети, тюремні сонети із збірки “З вершин і низин” І.Франка. Новаторство у жанрі сонета.
|
|
50
|
50. Цикл “Галицькі образки” із збірки “З вершин і низин” І. Франка. Особливості жанру образка.
|
|
51
|
51. Морально-етичні проблеми у поемі “Смерть Каїна” І. Франка.
|
|
52
|
52. Жанрова специфіка збірки “Зів’яле листя” І. Франка. Автобіографічний елемент у збірці.
|
|
53
|
53. Збірка “Мій Ізмарагд” І. Франка. Композиція збірки. Основні мотиви, теми.
|
|
54
|
54. Збірка “Із днів журби” І. Франка. Композиція збірки. Основні мотиви, теми, образи. (“Спомини”, “І знов рефлексії”, “Мамо природо”)
|
|
55
|
55. Збірка “Семпер тіро” І. Франка. Композиція збірки. Основні мотиви, теми, образи. (“Конкістадори”, Присвята Миколі Вороному до поеми “Лісова ідилія”)
|
|
56
|
56. Поема-казка “Лис Микита” І. Франка
|
|
57
|
57. Проблема обов’язку у поемі “Іван Вишенський” І. Франка. Психологізм у створенні образу Івана Вишенського
|
|
58
|
58. Морально-етична проблематика у поемі “Похорон” І. Франка. Особливості поетики
|
|
59
|
59. Притчево-алегоричне осмислення долі українського народу в поемі “Мойсей” І. Франка
|
|
60
|
60.Робітнича тема у творчості І. Франка (“Вугляр”, “Ріпник”, “На роботі”, “Задля празника”, “Вівчар”)
|
|
61
|
61.Аналітизм у трактуванні соціально-економічної тематики. Повісті “Boa constrictor”, “Борислав сміється” І. Франка. Риси натуралізму.
|
|
62
|
62.Оповідання І. Франка про дітей та школу (“Малий Мирон”, “У кузні”, “Олівець”, “Грицева шкільна наука”, .“Отець гуморист”, “Борис Граб”).
|
|
63
|
63.Селянська тема у творчості І. Франка (“Панщизняний хліб. “Гриць і панич”, “Ліси і пасовиська”, “Лесишина челядь”, “Добрий заробок”, “Історія кожуха”)
|
|
64
|
64. Твори І. Франка з тюремного життя (повість „На дні”, оповідання „До світла”).
|
|
65
|
65. Сатиричні оповідання І. Франка (“Свинська конституція”, “Опозиція”, “Звірячий бюджет”, “Острий-преострий староста”).
|
|
66
|
66.Сатиричні оповідання І. Франка (“Доктор Бессервіссер”, “Історія одної конфіскати”, “Добрий заробок”, “Задля празника”, “Чума”, “Чиста раса”).
|
|
67
|
67.Захар Беркут.Особливості відтворення історичного минулого
|
|
68
|
68. Морально-естетичні і соціальні проблеми в повісті «Основи суспільності»
|
|
69
|
69.Тема інтелігентності повісті Перехресті стежки
|
|
70
|
70. Морально - психологічні проблеми у повісті «Для домашнього огнища»
|
|
71
|
71.Соціально-моральний конфлікт у драмі І. Франка «Украдене щастя»
|
|
72
|
72.Драматургія («Рябина» «сон князя Святослава»)
|
|
73
|
73.Перекладацька діяльність І. Франка.
|
|
74
|
74.І. Франко як дослідник художньої літератури. ДАВНІ ПИСЕМНІ ПАМ'ЯТКИ
|