Завдання, які виникають у лоні арт-криміналістики, міждисциплінарного характеру (на стику права і мистецтва) складають характерну криміналістичну тріаду:
1. Ідентифікаційних задач – ґрунтуються на меті встановлення індивідуальної тотожності предметів, людей та інших об’єктів, зокрема:
- Ідентифікація автора художнього твору (образотворчого мистецтва, музичного твору, хореографічного твору);
- Ідентифікація виробника копії художнього твору;
- Ідентифікація моделі (натурщиці, натурника) по художньому твору (картині, скульптурі, рисунку тощо);
- Ідентифікація праобразу (персонажа) за зображенням;
- Ідентифікація твору по його розділених частинах;
- Ідентифікація майстра виготовителя супровідних аксесуарів (багетів, рам тощо);
- Ідентифікація автора літературного твору;
- Ідентифікація фотоапарата по фотографіях і негативах;
- Ідентифікація копіювальної і друкарської техніки за екземплярами тиражу;
- Ідентифікація твору по цифрових чи інших копіях;
- Ідентифікація комп’ютера за цифровими творами художнього мистецтва.
2. Діагностичних задач – діяльності по встановленню властивостей і станів досліджуваних об’єктів в цілях судового доказу (проф. Ю.Г. Корухов):
Діагностика властивостей інструмента, який використовувався для створення твору мистецтва, включаючи літературні праці;
Діагностика часу виготовлення твору;
Встановлення способу виготовлення твору;
Встановлення національної приналежності чи країни виготовлення твору.
3. Ситуативних задач – криміналістична ситуатологія – вчення про закономірності відображення в матеріальній обстановці обставин події і окремих елементів досліджуваної події (проф. Г.Л. Грановський):
Встановлення послідовності виготовлення окремих частин твору;
Встановлення факту і обставин виготовлення твору;
Встановлення факту продажу чи передачі твору;
Встановлення факту внесення змін у твір мистецтва;
Встановлення кількості авторів та/чи виконавців твору мистецтва;
Встановлення обставин руйнування твору мистецтва;
Тощо.