|
1
|
Проблема культурогенезу.
|
|
2
|
Трудова концепція походження культури.
|
|
3
|
Психологічна концепція походження культури.
|
|
4
|
Ігрова концепція походження культури.
|
|
5
|
Теорія пасіонарності про походження культури.
|
|
6
|
Еволюціоністські теорії культурного розвитку
|
|
7
|
Циклічні теорії культурного розвитку.
|
|
8
|
Хвильова модель культурного розвитку
|
|
9
|
Нелінійна схема культурного розвитку.
|
|
10
|
Концепція культурно-історичних типів М.Я. Данилевського.
|
|
11
|
Філософія культури О.Шпенглера
|
|
12
|
Концепція «коловороту локальних цивілізацій» А.Тойнбі.
|
|
13
|
Загальна характеристика та хронологічні рамки первісної культури. Особливості первісного мистецтва.
|
|
14
|
Загальна характеристика давніх цивілізацій: культурологічний аспект.
|
|
15
|
Соціально-політична структура та релігійно-міфологічні уявлення єгиптян та народів Месопотамії.
|
|
16
|
Релігійно-міфологічні уявлення в стародавньому Китаї
|
|
17
|
Грецька античність: головні риси
|
|
18
|
Римська античність і її характер.
|
|
19
|
Особливості культурного розвитку Стародавньої Японії.
|
|
20
|
Античність як історико-культурна передумова європейської культури.
|
|
21
|
Середньовіччя як культурно‒історична епоха
|
|
22
|
Характерні риси Середньовічної культури Візантії.
|
|
23
|
Oсобливості культури арабського Сходу.
|
|
24
|
Художньо-естетичні стилі західноєвропейського Середньовіччя.
|
|
25
|
Феномен рицарської куртуазної культури.
|
|
26
|
Періодизація та особливості давніх культур Мезоамерики.
|
|
27
|
Характерні риси історії культури італійського Відродження. Особливості Північного Відродження.
|
|
28
|
Пізнє Відродження.
|
|
29
|
Реформація як культурологічне поняття. Ідейні витоки Реформації.
|
|
30
|
Контрреформація та її наслідки для культурного розвитку
|
|
31
|
Поняття «культура Нового часу», її характерні риси.
|
|
32
|
Світ повсякдення стародавньої Індії.
|
|
33
|
Середньовічної культури Візантії
|
|
34
|
Типові риси естетики бароко.
|
|
35
|
Реалізм у мистецтві 17 ст
|
|
36
|
«Просвітництво» як культурологічне поняття. Головні засади культури Просвітництва.
|
|
37
|
Особливості англійського Просвітництва.
|
|
38
|
Французьке Просвітництво. Енциклопедизм.
|
|
39
|
Особливості німецького Просвітництва.
|
|
40
|
Художньо-естетичні напрями доби Просвітництва: класицизм, ампір, реалізм, сентименталізм.
|
|
41
|
Рококо як художньо-естетичний напрям.
|
|
42
|
Характерні риси культури ХІХ ст.
|
|
43
|
Епохальні відкриття в науці і техніці в 19 столітті.
|
|
44
|
Розвиток філософії у ХІХ ст
|
|
45
|
Романтизм як художньо-естетичний напрям
|
|
46
|
Реалізм як художньо-естетичний напрям.
|
|
47
|
Натуралізм як художньо-естетичний напрям.
|
|
48
|
Імпресіонізм як художньо-естетичний напрям
|
|
49
|
Символізм як художньо-естетичний напрям.
|
|
50
|
Постімпресіонізм як художньо-естетичний напрям.
|
|
51
|
Еклектизм як художньо-естетичний напрям
|
|
52
|
Особливості мистецтва ХХ ст. Модернізм та реалізм у культурі ХХ ст.
|
|
53
|
Течії модернізму: фонізм, кубізм.
|
|
54
|
Течії модернізму: футуризм, конструктивізм.
|
|
55
|
Абстракціонізм як течія модернізму.
|
|
56
|
Течії модернізму: експресіонізм, дадаїзм, сюрреалізм.
|
|
57
|
Реалістичні тенденції у мистецтві другої половини ХХ ст.: неореалізм, магічний реалізм.
|
|
58
|
Феномен постмодернізму.
|
|
59
|
Постмодернізм у мистецтві: поп-арт, фотореалізм.
|
|
60
|
Постмодернізм у мистецтві: сонористика, алеаторика.
|