|
1
|
Антична література
|
|
2
|
Основні історичні етапи культурного і літературного розвитку античного суспільства.
|
|
3
|
Грецька міфологія.
|
|
4
|
Поеми Гомера «Іліада» та «Одіссея»
|
|
5
|
Дидактичний епос. Творчість Гесіода, поема «Роботи і дні».
|
|
6
|
Давньогрецька лірична поезія. Декламаційна та мелічна лірика. Жанрові форми, тематика, представники.
|
|
7
|
Походження й особливості давньогрецького театру. Внесок Есхіла в розвиток грецької трагедії.
|
|
8
|
Грецька трагедія. Творчість Софокла. Творчість Евріпіда.
|
|
9
|
Давньогрецька комедія. Творчість Аристофана
|
|
10
|
Елліністична література. Новоаттична комедія Менандра. Александрійська поезія. Роман Лонга «Дафніс і Хлоя».
|
|
11
|
ТЕАТР І ДРАМАТУРГІЯ ДАВНЬОГО РИМУ. ПЛАВТ ТА ТЕРЕНЦІЙ.
|
|
12
|
Римськапоезія
|
|
13
|
Гай Валерій Катулл
|
|
14
|
Римська література періоду становлення імперії. Поема Вергілія «Енеїда». Структура, мотиви, художні засоби.
|
|
15
|
Розвиток англійської літератури кінця ХІХ - поч. ХХ століття. Особливості естетичної теорії О.Вайлда, втілення її у романі «Портрет Доріана Грея».
|
|
16
|
Горацій
|
|
17
|
Овідій
|
|
18
|
Загальна характеристика літератури пізньої імперії. Творчість Сенеки. Майстер античної епіграми Марціал. Сатирична творчість Ювенала.
|
|
19
|
«Сатирикон»
|
|
20
|
Марціал
|
|
21
|
Середні віки, християнство.
|
|
22
|
Героїчний епос, його національна специфіка:
|
|
23
|
Трістан та Ізольда
|
|
24
|
Жанр Божественної комедії.
|
|
25
|
«Нове життя»
|
|
26
|
Франче́ско Петра́рка
|
|
27
|
Бокаччо .«Декамерон»
|
|
28
|
Франсуа Війон
|
|
29
|
Відродження
|
|
30
|
Джойс, «Улісс»
|
|
31
|
Класицизм як головний літературний напрям у Франції 17ст. Творчість П.Корнеля та Ж.Расіна.
|
|
32
|
Творчість Мольєра. Комедійне новаторство («Тартюф», «Дон Жуан», «Мізантроп», «Скупий»: за вибором), поетика класицизму
|
|
33
|
Творчість Дж.Мільтона. «Втрачений рай». Своєрідність образів Бога, Сатани, Адама.
|
|
34
|
Сентименталізм 18 століття. Жан Жак Руссо. Руссоїзм - система поглядів письм. Роман «Юлія, або Нова Елоїза».
|
|
35
|
Естетичні та світоглядні принципи літератури епохи Просвітництва. Творчість Даніеля Дефо. Новаторство Дефо в жанрі роману. Виникнення жанру «робінзонади».
|
|
36
|
Дж.Свіфт (Ірдандія). Найвідоміші памфлети. Сатирично-алегоричне зображення дійсності в романі «Мандри Гуллівера».
|
|
37
|
Філдінг - теоретик просвітницького роману,
|
|
38
|
Творчість Лоренса Стерна («Сентиментальна подорож», «Життя та пригоди Трістрама Шенді»)
|
|
39
|
Поезія Роберта Бернса
|
|
40
|
Вольте́р
|
|
41
|
Дідро.
|
|
42
|
Німецька література 18 століття. Літературний рух «Бурі та натиску» 70-80-х рр. 18 століття. Творчість Лессінга.
|
|
43
|
Творчість Ф.Шіллера.
|
|
44
|
Гете «Фауста». Лірика Гете.
|
|
45
|
«Маленькі драми» М.Метерлінка, їх поетика та значення в історії світової драматургії. П’єси М.Метерлінка «оптимістичного періоду» («Блакитний птах» та ін.). Художні особливості у вираженні концепції автора.
|
|
46
|
Ф.Ґарсія Лорка , лірика. Своєрідність драматургії поета.
|
|
47
|
Романтизм.
|
|
48
|
Німецький романтизм.
|
|
49
|
Гофман
|
|
50
|
Гюго
|
|
51
|
Романтизм у Франції.
|
|
52
|
Англійський романтизм.
|
|
53
|
ВАЛЬТЕР СКОТТ
|
|
54
|
ДЖОРДЖ ГОРДОН БАЙРОН
|
|
55
|
ПЕРСІ БІШІ ШЕЛЛІ
|
|
56
|
Два етапи розвитку романтизму в Америці.Трансценденталізм. Вашингтон Ірвінг як зачинатель аметиканського романтизму.
|
|
57
|
Дж.Купер як автор авантюрного роману.
|
|
58
|
Едгар По
|
|
59
|
Роман-попередження Г.Мелвілла Мобі Дік.
|
|
60
|
Особливості польського романтизму.Українська школа поезії.Українська тема у творчості А.Міцкевича і Ю.Словацького.
|
|
61
|
Особливості розвитку романтизму в Росії. Різновиди романтизму. Лірична творчість М.Лермонтова.Поеми «Мцирі», «Демон»
|
|
62
|
Реалізм як літературний напрям другої половини ХІХ ст.. етапи формування, принципи представники.
|
|
63
|
реалізм у літературі Франції
|
|
64
|
Ф. Стендаль як фундатор соціально-психологічного роману. Проблематика роману «Червоне і чорне»
|
|
65
|
«Людська комедія» О. Бальзака. Структура, сюжетно- композиційні особливості, образна система, проблематика, особливості творчого методу.
|
|
66
|
Г. Флобера. Роман «Пані Боварі»
|
|
67
|
Е. Золя, романний цикл «Ругон-Маккари» Натуралізм
|
|
68
|
Достоєвський Соціально-філософські, психологічні романи
|
|
69
|
Толстой Л.філософські та морально-етичні проблеми
|
|
70
|
Реалізм
|
|
71
|
Ч.Діккенсона.
|
|
72
|
У.Теккере
|
|
73
|
специфіка осмислення дійсності в літературі сша 2 пол 20 ст
|
|
74
|
Література аболіціонізму. Творчість г бічер-стоу. Особливості творчого методу в вітмена
|
|
75
|
М. Твен (самюель клеменс)- засновник реалізму в америк літературі
|
|
76
|
основні тенденції розвитку французької літератури кін 19- поч. 20 ст
|
|
77
|
«Людська комедія» О. Бальзака
|
|
78
|
Г. Флобер
|
|
79
|
Творчість Е. Золя
|
|
80
|
Ф. Достоєвськ
|
|
81
|
Толстого
|
|
82
|
Реалізм
|
|
83
|
Творчість Ч.Діккенсона.
|
|
84
|
Особливості розвитку реалізму в літературі Англії другої половини ХІХ ст. Етапи творчості та еволюція світогляду У. Теккерея.
|
|
85
|
Юджин О’Ніл
|
|
86
|
Волта Вітмен
|
|
87
|
Марк Твен
|
|
88
|
Основні тенденції в розвитку французької літератури кінця ХІХ - поч. ХХ століття
|
|
89
|
Г. Мопассана
|
|
90
|
Р. Роллан
|
|
91
|
А. Франса «Острів пінгвінів»
|
|
92
|
Символізм як перший літературний напрям модернізму. Малларме.
|
|
93
|
П. Верлен
|
|
94
|
А.Рембо. «П’яний корабель»
|
|
95
|
«Поетичне відродження» у США. Творчість Р.Фроста
|
|
96
|
бельгійської літератури. Творчість Е. Верхарна
|
|
97
|
Т. С. Еліот
|
|
98
|
К.Гамсун
|
|
99
|
Футуризм у світовій літературі. Російські футуристи (В.Маяковський або В.Хлєбніков)
|
|
100
|
Розвиток німецької літератури після об’єднання Німеччини. Викриття кайзерівської імперії в романі Г. Манна «Вірнопідданий».
|
|
101
|
Д. Лондона «Морський вовк» та «Мартін Іден».
|
|
102
|
Особливості розвитку польської літератури кінця ХІХ - поч. ХХ століття. Варшавський позитивізм. Творчість Е. Ожешко,
|
|
103
|
Російська мала проза періоду порубіжжя (А. Чехов, І. Купрін, Л. Андреєв, І. Бунін, М. Горькій та ін.).
|
|
104
|
Рільке («Книга годин», «Книга образів», «Сонети до Орфея», «Дуїнські елегії»).
|
|
105
|
Експресіонізм як течія у світовому мистецтві. Основні мотиви лірики експресіоністів. П. Целан, «Фуга смерті».
|
|
106
|
Екзистенціалізм у французькій та світовій літературі. Роман Ж.-П. Сартра «Нудота» (або новели зі зб. «Мур»). Проблема людини і суспільства.
|
|
107
|
Б.Брехта. "Епічний театр"
|
|
108
|
А.Рембо. «П’яний корабель» як символ долі поета. Пошуки «універсальної» мови та теорія яснобачення А.Рембо
|
|
109
|
«Поетичне відродження» у США. Творчість Р.Фроста
|
|
110
|
Російські поети-модерністи: завершення «срібного віку». Внесок М. Цвєтаєвої, А. Ахматової, О. Мандельштама, Б. Пастернака у розвиток російської поетичної традиції.
|
|
111
|
Дадаїзм та сюрреалізм як авангардні угруповання й напрямки у першій половині ХХ ст. Творча еволюція П. Елюара (або Л. Арагона, Ж. Превера) у контексті модерної літератури Франції.
|
|
112
|
Польська поезія міжвоєнного часу. Ю. Тувім та «скамандрити»
|
|
113
|
Література «втраченого покоління» у Франції, Німеччині, Англії, США. (Е. М. Ремарк, «На Західному фронті без змін»
|
|
114
|
Гашека «Пригоди бравого вояка Швейка».
|
|
115
|
Модерністська психологічна проза у Франції в міжвоєнний період (Ф. Моріак, А. Жід). Своєрідність психологізму у прозі М. Пруста. Поетика «потоку свідомості» у прустівському варіанті
|
|
116
|
«Гомоцентрична» проза А. де Сент-Екзюпері. Проблема «земля і людина» Антуа́н де Сент-Екзюпері́
|
|
117
|
Ф.Кафки
|
|
118
|
Томас Манн
|
|
119
|
К.Чапека «Війна з саламандрами»
|
|
120
|
Роман-антиутопія в літературі 20 ст.
|
|
121
|
Розвиток реалістичних тенденцій в американській прозі 20 ст. (Т. Драйзер, Д. Стейнбек - за вибором)
|
|
122
|
В. Фолкнер
|
|
123
|
«Гра в бісер» - підсумок духовної і творчої еволюції Г. Гессе.
|
|
124
|
Французький «новий роман» (Н. Саррот, К. Сімон, А. Роб-Ґріє та ін.)
|
|
125
|
Проза «чорного гумору» у США
|
|
126
|
Дж. Селінджера «Над прірвою в житі»
|
|
127
|
Латиноамериканський роман «магічного реалізму». Структура і стиль роману Ґ. Ґарсія Маркеса «Сто років самотності».
|
|
128
|
Х. Л. Борхес
|
|
129
|
Жанр філософського роману-притчі в літературі ХХ ст. та у творчості В. Ґолдінґа («Повелитель мух», «Спадкоємці», «Шпиль»
|
|
130
|
Філософські й соціальні проблеми в романах М. Кундери
|
|
131
|
Ясунарі Кавабата
|
|
132
|
Юкіо Місіми
|
|
133
|
Кобо Абе «Жінка в пісках».
|
|
134
|
Ібсен
|
|
135
|
Д.Лондон «Морський вовк» та «Мартін Іден»
|
|
136
|
Л.Піранделло
|
|
137
|
Зюскінда «Парфумер
|
|
138
|
Набоков.
|
|
139
|
Пластичний театр. Т.Вільямс.
|
|
140
|
Театр абсурду.Беккет, Йонеско
|
|
141
|
Пабло Неруда
|
|
142
|
Мілош, Шимборська.
|
|
143
|
Роман «Дон Кіхот» Сервантеса: персонажі твору як «вічні» образи
|
|
144
|
Відродження у Франції. «Плеяда», М. Монтень.
|
|
145
|
Роман Ф. Рабле «Гаргантюа і Пантагрюель»: сатира і утопія
|
|
146
|
Відродження в Англії. Томас Мор, жанрові особливості твору «Утопія».
|
|
147
|
Новаторство В. Шекспіра у жанрах комедії і трагедії.
|
|
148
|
Літературний процес у Західній Європі ХVІІ-ХVІІІ століття.
|
|
149
|
Особливості барокової літератури в Іспанії. Творчість П. Кальдерона.
|
|
150
|
«Психологічна школа» в англійській літературі 1920-1930 рр.: В. Вульф, Д. Л. Лоуренс
|