|
іул 2016
|
1
|
1. Періодизація життя і творчості Т. Шевченка.
|
|
2
|
2.Проаналізуйте особливості розвитку укр. літ. 40-х рр. ХІХ століття.
|
|
3
|
3) Літературний процес пошевченківського періоду
|
|
4
|
4. Витоки образного світу Т. Шевченка.
|
|
5
|
5. Балада як літературний жанр. Балада в українській літературі дошевченківського періоду.
|
|
6
|
6. „Причинна" Т. Шевченка і балада „Молодиця" Л. Боровиковського: спроба порівняльного аналізу. Художньо-естетичний зміст.
|
|
7
|
7,
|
|
8
|
8. Продовження розробки мотивів розлуки і смерті дівчини в баладі „Тополя”.
|
|
9
|
9. Балада „Утоплена”: сюжет, спільні мотиви з оповіданням М. Гоголя „Майська ніч, або утоплена”
|
|
10
|
10. Сюжет, композиція соціально-побутової поеми „Катерина”. Характеротворення образів. Оцінка героїні І. Франком.
|
|
11
|
11. Материнський подвиг вдови в романтичній фольклорно-пісенній поемі «Сова».
|
|
12
|
12. «Наймичка» - етапний твір у розвитку Шевченкового психологічного реалізму.
|
|
13
|
13. Сила образу безіменної матері-страдниці з поеми „Неофіти”.
|
|
14
|
14. Сюжет і композиція біблійно-філософської поеми „Марія”. Порівняльний аналіз Шевченкового твору з відповідною частиною Біблії, де йдеться про народження і місію Ісуса Христа.
|
|
15
|
15. Романтична концепція митця у творах Т. Шевченка „Думи мої, думи мої”, „Перебендя”, „До Основ'яненка”, їх жанрова своєрідність.
|
|
16
|
16. Рання історична морфологізація як вираження національної туги за героїчним минулим (поеми „Тарасова ніч”, „Іван Підкова”, „Гамалія”)
|
|
17
|
17. Джерела, сюжет і композиція романтичної героїко-історичної поеми „Гайдамаки”.
|
|
18
|
18. Загальна х-ка життя і діяльності Т. Шевченка періоду „3-х літ”. Збірка „Три літа” як ідейно-тематичний цикл. Нові риси в ліриці періоду „3 літ” у порівнянні з попередньою лірикою.
|
|
19
|
19. Ідейно-художній аналіз ліричних творів на історичні теми: структура, символіка образів, тропи. Вияв у поезії „Розрита могила” протесту проти соц. і нац. гноблення. Оцінка Б. Хмельницького.
|
|
20
|
20. Поезія ,,Чигрине, Чигрине…’’ як зразок громадянської лірики: жанр, композиція твору, розгортання сюжету, особливості віршування.
|
|
21
|
21. Виступ Т. Шевченка проти фальсифікації минулого України в поезії „Холодний яр”.
|
|
22
|
22. Болючі пошуки істини у „Псалмах Давидових”. Мотиви „богоборства Ізраїлевого типу” у Псалмі 43.
|
|
23
|
23. Поема „Кавказ”: викриття колонізаторської сутності російського імперіалізму. Композиція поеми, образи, іронія і сарказм, особливості поетики.
|
|
24
|
24. Поема ,,Єретик’’ як вияв Шевченкового протестантизму.
|
|
25
|
25. Протистояння добротворчого начала метафізичному, світовому злу (,,Неофіти’’).
|
|
26
|
26. Творчість періоду ,,трьох літ’’.
|
|
27
|
27. Виразність авторської позиції в період заслання.
|
|
28
|
28. Послання «І мертвим, і живим...»: сатиричні засоби творення образів, поетика.
|
|
29
|
29. Структура поеми ,,Сон’’, панорамне та сатиричне моделювання дійсності, елементи романтичної фантастики, поетика. І. Франко про поему.
|
|
30
|
30. Мотив сирітства і самотності у творчості Т. Шевченка.
|
|
31
|
31. Обгрунтуйте біографічний характер окремих творів Т.Шевченка.
|
|
32
|
32. Викриття царів і панів у поемі. Ставлення Шевченка до Катерини ІІ і Петра І.
|
|
33
|
33. Марко Вовчок — продовжувачка традицій Т. Г. Шевченка в прозі.
|
|
34
|
34. Джерела, проблематика та художній конфлікт „Народних оповідань”. Жанрова своєрідність, форма викладу, особливості мови.
|
|
35
|
35. Антикріпосницьке спрямування оповідань ,,Козачка’’, ,,Горпина’’, ,,Ледашиця’’, ,,Два сини’’.
|
|
36
|
36. ,,Народні оповідання’’ в оцінці демократичної критики.
|
|
37
|
37. Місце ,,Народних оповідань’’ в історії літератури.
|
|
38
|
38. Історія написання і видання роману П. Куліша ,,Чорна рада’’.
|
|
39
|
39)Проблематика твору, система образів у «Чорній раді» Куліша.
|
|
40
|
40. . Вплив суперечностей у поглядах П. Куліша на характер зображення станів укр. с-ва XVII ст., та їх ролі в істор. розвитку України.
|
|
41
|
41. Місце роману «Чорна рада» в спадщині письменника і в літ. процесі.
|
|
42
|
42. Іван Франко про поезію пошевченківської доби.
|
|
43
|
43. Жанрово-стильовий діапазон Руданського-лірика. Філософські та суспільно-громадські медитації («Моя смерть», «Наука», «Гей, бики!»), вірш - автопортрет («Студент»), вірш-оповідання («Над колискою»), історична медитація («Над могилою»), переспів 136-го Давидового псалму. Романсова лірика («Ти не моя», «Мене забудь», «Повій, вітре, на Вкраїну» «Голе, голе моє поле» та ін.). Філософська поема «Лірникові думи» та «Цар Соловей». Історичні поеми-хроніки («Мазепа, гетьман український», «Іван Скоропада», «Павло Полуботок» та ін.).
|
|
44
|
44. Поезія П. Куліша. Провідна тема збірки «Досвітки. Думи і поеми». Центральні мотиви збірки. Нові мотиви та жанрово-стильове розмаїття збірки «Хуторна поезія». Тематичний і жанровий спектри збірки « Дзвін».
|
|
45
|
45. Поезія Ю. Федьковича. Збірка 1862 р.: цикл «Думи і співанки» і «Балади та оповідання». Провідні мотиви збірки. Жанрова система поезії Ю.Федьковича.
|
|
46
|
46. Розробка художньої концепції пристрасті-кохання у новелістиці Ю.Федьковича («Люба-згуба», «Серце не навчити»). Моральний ідеал письменника («Сафат Зінич», «Тальянка»). Тематика жовнірського життя у творчості («Три як рідні брати», «Штефан Славич»).
|
|
47
|
47. Жанрова своєрідність оповідань Олекси Стороженка («Закоханий чорт», «Матусине благословення», «Вуси», «Голка» та ці.);
|
|
48
|
48. Романтична повість Олекси Стороженка «Марко Проклятий» як поєднання національної фольклорної традиції та традицій західно-європейського готичного роману.
|
|
49
|
49. Соціально-психологічний роман А. Свидницького «Люборацькі»: проблематика, система образів, композиція твору, місце в літературному процесі. Розвиток жанру роману в українській прозі 40-60-х років.
|
|
50
|
50. Основна характеристика таких понять
|
14.06.2016; 14:27
хиты: 11676
рейтинг:0
|
|
Гуманитарные науки
литература
|
|