|
1
|
Автор рукопису. Групи авторів за типом повідомлення, за майстерністю подання інформації, за обсягом тезаурусів та за переслідуваною метою
|
|
2
|
Автор рукопису. Групи авторів за типом повідомлення, за ступенем самостійності, за досвідом готування повідомлень
|
|
3
|
ВАЖЛИВІСТЬ ДОТРИМАННЯ ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИХ, ЕТИЧНИХ, ЮРИДИЧНИХ ТА ІНШИХ НОРМ ПІД ЧАС РЕДАГУВАННЯ РУКОПИСУ
|
|
4
|
ВЕРСТКА. ВИДИ ВЕРСТАННЯ. ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ НАД ВЕРСТКОЮ.
|
|
5
|
ВИЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ РЕДАГУВАННЯ. ФОРМАЛІЗОВАНІ І НЕФОРМАЛІЗОВАНІ МЕТОДИ РЕДАГУВАННЯ.
|
|
6
|
ВИЗНАЧЕННЯ ПОМИЛКИ. ПОМИЛКИ (ІСТОТНІ І НЕІСТОТНІ). ВИДИ ПОМИЛОК.
|
|
7
|
ВИМОГИ ДО ПОДАННЯ РУКОПИСУ ДО ВИДАВНИЦТВА. ВЛАСНИЙ СТИЛЬ ВИДАВНИЦТВА.
|
|
8
|
ЕТАПИ ВИДАВНИЧОГО ПРОЦЕСУ (АВТОРСЬКИЙ, РЕДАКЦІЙНИЙ, КОНСТРУЮВАННЯ, ПОЛІГРАФІЧНОГО ВІДТВОРЕННЯ, ТИРАЖУВАННЯ, РОЗПОВСЮДЖЕННЯ).
|
|
9
|
ЗАВДАННЯ І ЗНАЧЕННЯ РЕДАГУВАННЯ. ВИЗНАЧЕННЯ ОБ’ЄКТА І ПРЕДМЕТА РЕДАГУВАННЯ.
|
|
10
|
ЗАРОДЖЕННЯ І ЕТАПИ ПОШИРЕННЯ ДРУКАРСТВА В СВІТІ. ПЕРШІ УКРАЇНСЬКІ ДРУКАРІ.
|
|
11
|
ЗНАЧЕННЯ Г. НАРБУТА ДЛЯ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ШРИФТОВОЇ ШКОЛИ.
|
|
12
|
КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ВИПРАВЛЕННЯ. МЕТОД ЗАМІНИ І МЕТОД ВСТАВЛЕННЯ. ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ.
|
|
13
|
КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ВИПРАВЛЕННЯ. КОН’ЮНКТУРНЕ ТА КОМПЕНСАЦІЙНЕ ВИПРАВЛЕННЯ.
|
|
14
|
КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ВИПРАВЛЕННЯ. МЕТОД ПЕРЕРОБЛЕННЯ.
|
|
15
|
КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ВИПРАВЛЕННЯ. МЕТОД ПЕРЕСТАВЛЕННЯ І МЕТОД ВИДАЛЕННЯ. ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ.
|
|
16
|
КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ВИПРАВЛЕННЯ. МЕТОД СКОРОЧЕННЯ ТА ОПРАЦЮВАННЯ. ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ.
|
|
17
|
КОМПОЗИЦІЯ РУКОПИСУ. ВИДИ КОМПОЗИЦІЇ. ОСОБЛИВОСТІ КОЖНОГО ВИДУ КОМПОЗИЦІЇ.
|
|
18
|
18) КОНСТРУКЦІЯ КНИГИ. ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ КНИГИ (КНИЖКОВИЙ БЛОК І ЙОГО КОМПОНЕНТИ, КНИЖКОВІ ОПРАВИ ТА ОБКЛАДИНКИ, СУПЕРОБКЛАДИНКА).
|
|
19
|
19) КОРЕКТУРА. НЕОБХІДНІСТЬ КОРЕКТУРНОГО ПРОЧИТАННЯ РУКОПИСУ. ПОМІТКИ ДЛЯ ВИПРАВЛЕННЯ БУКВ І ЗНАКІВ.
|
|
20
|
20) КОРЕКТУРНЕ ВИПРАВЛЕННЯ (АВТОРСЬКЕ І РЕДАКТОРСЬКЕ). УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ КОРЕКТУРИ.
|
|
21
|
21. КОРЕКТУРНИЙ ВІДБИТОК. ВИДИ КОРЕКТУРНИХ ВІДБИТКІВ. ВИМОГИ ДО КОРЕКТУРНИХ ВІДБИТКІВ.
|
|
22
|
22. ВИДИ І МЕТОДИ КОРЕКТОРСЬКОГО ЧИТАННЯ.
|
|
23
|
23. ЛІНГВІСТИЧНІ НОРМИ РЕДАГУВАННЯ. ВАЖЛИВІСТЬ ЇХ ДОТРИМАННЯ РЕДАКТОРОМ У РОБОТІ НАД АВТОРСЬКИМ ТЕКСТОМ.
|
|
24
|
24. ЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТІВ. ВИМОГИ ДО ОЗНАЧЕНЬ. ЗАКОНИ ЛОГІКИ І ЇХ ЗНАЧЕННЯ У РОБОТІ РЕДАКТОРА НАД АВТОРСЬКИМ ОРИГІНАЛОМ. ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ЛОГІЧНИХ ПОМИЛОК.
|
|
25
|
25.МЕЖІ ВТРУЧАННЯ РЕДАКТОРА В АВТОРСЬКИЙ ОРИГІНАЛ
|
|
26
|
26. МЕТА І ЗАВДАННЯ РЕДАГУВАННЯ. МЕТОДИ І МЕТОДИКИ РЕДАГУВАННЯ. МЕТОДОЛОГІЧНА БАЗА РЕДАГУВАННЯ.
|
|
27
|
27. МЕТОДИ КОНТРОЛЮ (параметричні, спискові......)
|
|
28
|
28. МЕТОДИ КОНТРОЛЮ КОМПОЗИЦІЇ. НЕДОЛІКИ КОМПОЗИЦІЇ І СПОСОБИ ЇХ УСУНЕННЯ У РОБОТІ НАД ТЕКСТОМ.
|
|
29
|
29. НОРМИ БЕЗМАКЕТНОГО І МАКЕТНОГО ВЕРСТАННЯ.
|
|
30
|
30. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТЕОРІЇ ВИДАВНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ І ТЕОРІЇ РЕДАГУВАННЯ.
|
|
31
|
31. ОСОБЛИВОСТІ ВЕРСТАННЯ ТЕКСТІВ РІЗНИХ ВИДІВ.
|
|
32
|
32. ООБЛИВОСТІ НЕТЕКСТОВОЇ ЧАСТИНИ РУКОПИСУ (ВЕРСТАННЯ ТАБЛИЦЬ, ФОРМУЛ, ІЛЮСТРАЦІЙ).
|
|
33
|
33. ОСОБЛИВОСТІ РЕДАГУВАННЯ ПЕРЕКЛАДІВ.
|
|
34
|
34.ПЕРЕВІРКА ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ. ВИМОГИ, ЯКІ СТАВЛЯТЬСЯ ДО РЕДАКТОРА У РОБОТІ З ЦИФРАМИ І ЦИТАТАМИ.
|
|
35
|
35. ПЕРІОДИЗАЦІЯ РОЗВИТКУ РЕДАГУВАННЯ (ВИНИКНЕННЯ, СТАГНАЦІЯ, ВІДРОДЖЕННЯ, НАГРОМАДЖЕННЯ РЕДАКЦІЙНИХ ФАКТІВ, ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕДАГУВАННЯ ЯК НАУКИ).
|
|
36
|
36. ПОНЯТТЯ ТЕКСТУ У РЕДАКТОРСЬКІЙ ПРАКТИЦІ. ОСНОВНИЙ ТЕКСТ, ДОДАТКОВИЙ ТЕКСТ, ДОПОМІЖНИЙ ТЕКСТ. ОЗНАКИ ТЕКСТУ.
|
|
37
|
37. ПОНЯТТЯ ФАКТУ І ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ РУКОПИСУ. СИСТЕМА ФАКТІВ ТВОРУ. ОСНОВНІ ВИМОГИ У РОБОТІ З ФАКТАМИ. ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ФАКТИЧНИХ ПОМИЛОК.
|
|
38
|
38. ПОШИРЕННЯ КНИГОДРУКУВАННЯ В УКРАЇНІ І ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ.
|
|
39
|
39. ПРАВИЛА СКЛАДАННЯ І ВЕРСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ВИДАННЯ (АВАНТИТУЛУ, КОНТРТИТУЛУ, ФРОНТСПІСА, ТИТУЛЬНОГО АРКУШУ, ЙОГО ЗВОРОТА, ШМУЦТИТУЛУ).
|
|
40
|
40. ПРАВИЛА СКЛАДАННЯ І ВЕРСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ВИДАННЯ (ПЕРЕДМОВИ, ВСТУПНОЇ СТАТТІ, ПРИСВЯТИ, ЕПІГРАФА, СИГНАТУРИ, НОРМИ).
|
|
41
|
41. ПРИНЦИПИ ВИМІРУ ДРУКАРСЬКИХ ШРИФТІВ. СИСТЕМА ПІКА І СИСТЕМА ДІДО
|
|
42
|
42. РЕДАГУВАННЯ ЯК СИНТЕЗ ОПЕРАЦІЙ КОНТРОЛЮ Й ВИПРАВЛЕННЯ. МЕЖІ УСУНЕННЯ ПОМИЛОК. СТУПІНЬ РЕДАГОВАНОСТІ ТЕКСТІВ.
|
|
43
|
43. РЕДАКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА ВИДАНЬ. ОСОБЛИВОСТІ РЕДАГУВАННЯ ГАЗЕТНИХ І ЖУРНАЛЬНИХ ТЕКСТІВ.
|
|
44
|
44.РЕДАКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА ВИДАНЬ. ОСОБЛИВОСТІ РЕДАГУВАННЯ ДОВІДКОВИХ ТЕКСТІВ ТА ДОВІДКОВИХ ВИДАНЬ.
|
|
45
|
45. РЕДАКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА ВИДАНЬ. ОСОБЛИВОСТІ РЕДАГУВАННЯ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ І НАУКОВИХ ВИДАНЬ.
|
|
46
|
46. РЕДАКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА ВИДАНЬ. ОСОБЛИВОСТІ РЕДАГУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ВИДАНЬ.
|
|
47
|
47. РЕДАКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА ВИДАНЬ. ОСОБЛИВОСТІ РЕДАГУВАННЯ рекламних видань.
|
|
48
|
48. РЕДАКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА ВИДАНЬ. ОСОБЛИВОСТІ РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТІВ ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ І МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
|
|
49
|
49. РЕДАКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА ВИДАНЬ. ОСОБЛИВОСТІ РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТІВ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ
|
|
50
|
50. РЕДАКЦІЙНА НОРМА, ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ, СТРУКТУРА НОРМ. ОСНОВНА СУПЕРЕЧНІСТЬ НОРМАТИВНОЇ БАЗИ. ПОТУЖНІСТЬ І ДИНАМІЧНІСТЬ НОРМАТИВНОЇ БАЗИ.
|
|
51
|
51. РЕЦИПІЄНТ. ГРУПИ РЕЦИПІЄНТІВ ЗА МОЖЛИВІСТЮ СПРИЙМАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ РІЗНОЇ СИНТАКСИЧНОЇ СКЛАДНОСТІ, ЗА РІВНЕМ ЗНАНЬ СТРУКТУРИ ПОВІДОМЛЕННЯ І ЗА ПРОФЕСІЙНИМ РІВНЕМ.
|
|
52
|
52. РЕЦИПІЄНТ. ГРУПИ РЕЦИПІЄНТІВ ЗА РІВНЕМ СЕМАНТИЧНОЇ СКЛАДНОСТІ ЇХ ТЕЗАУРУСІВ, ЗА ДОВІЛЬНІСТЮ І МОТИВАМИ СПРИЙМАННЯ
|
|
53
|
53. РОЛЬ АВТОРА У ВЗАЄМОДІЇ АВТОР-ЧИТАЧ. ФОНОВІ ЗНАННЯ (КОМУНІКАТИВНИЙ ФОН), ТИПИ ФОНОВИХ ЗНАНЬ.
|
|
54
|
54.РУБРИКАЦІЯ. ВИДИ РУБРИК. СПОСОБИ НУМЕРАЦІЇ РУБРИК
|
|
55
|
55. СТАНОВЛЕННЯ РЕДАГУВАННЯ В УКРАЇНІ. ЛЬВІВСЬКА ТА КИЇВСЬКА ШКОЛИ РЕДАГУВАННЯ.
|
|
56
|
56. СТОРІНКА СКЛАДАННЯ. ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРІВ СТОРІНКИ СКЛАДАННЯ.
|
|
57
|
57. ВИЗНАЧЕННЯ ФОРМАТУ ВИДАННЯ. ПОНЯТТЯ «МОВА ФОРМАТУ»
|
|
58
|
58. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ОБСЯГУ ВИДАННЯ, АВТОРСЬКОГО І ВИДАВНИЧОГО МАТЕРІАЛІВ
|
|
59
|
59. СТРУКТУРА НЕТЕКСТОВОЇ ЧАСТИНИ ОРИГІНАЛУ. ОСОБЛИВОСТІ ВЕРСТАННЯ ТАБЛИЦЬ, ФОРМУЛ, ІЛЮСТРАЦІЙ
|
|
60
|
60. СУЧАСНІ ОРФОГРАФІЧНІ НОРМИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. ВАЖЛИВІСТЬ ЇХ ДОТРИМАННЯ ПІД ЧАС РЕДАГУВАННЯ РУКОПИСУ
|
|
61
|
61. УКРАЇНСЬКІ ДРУКАРНІ ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ВІТЧИЗНЯНОЇ ШКОЛИ РЕДАГУВАННЯ І ВИДАВНИЧОЇ СПРАВИ.
|
|
62
|
62. ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ЯКІСТЬ ВИДАННЯ. ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО ВИДАНЬ. ОСОБЛИВОСТІ ШРИФТОВОГО ОФОРМЛЕННЯ ВИДАНЬ, РОЗРАХОВАНИХ НА ДІТЕЙ (ДО 10 РОКІВ, 11-17 РОКІВ)
|
|
63
|
63. ШРИФ ВИДАННЯ. ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ШРИФТ». СУЧАСНІ КИРИЛИЧНІ ШРИФТИ. ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ.
|
|
64
|
64. ПОНЯТТЯ АПАРАТ ВИДАННЯ. НАЙВАЖЛИВІШІ ЕЛЕМЕНТИ АПАРАТУ ВИДАННЯ.
|
|
65
|
65. ОСНОВНІ ПРАВИЛА СКЛАДАННЯ І ВЕРСТАННЯ ТЕКСТУ
|
|
66
|
66. ПОНЯТТЯ РЕЖИСУРА ТА АРХІТЕКТОНІКА ВИДАННЯ
|
|
67
|
67. Типологія помилок. Основні види помилок писемної комунікації
|
|
68
|
68. Типологія помилок. Неточне слововживання.
|
|
69
|
69. Типологія помилок. Неточне формотворення.
|
|
70
|
70. Основні положення Закону «Про видавничу справу»
|
|
71
|
71. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗАКОНУ ПРО АВТОРСЬКЕ ПРАВО ТА СУМІЖНІ ПРАВА
|
|
72
|
72. Плагіат, піратство та інші порушення авторського права.
|
|
73
|
73. ЗАКОН УКР. ПРО АВТОРСЬКЕ ПРАВО ТА СУМІЖНІ ПРАВА. МАЙНОВІ ТА НЕМАЙНОВІ ПРАВА АВТОРА.
|
|
74
|
74. ЗАКОН ПРО ІНФОРМАЦІЮ
|
|
75
|
75. Закон доступ до публічної інформації
|
|
76
|
76. ПРО ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ПРИМІРНИК
|
|
77
|
77. ПОНЯТТЯ ГАРНІТУРА, КЕГЕЛЬ НАКРЕСЛЕННЯ ШРИФТУ
|
|
78
|
78. ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ І РЕДАГУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ВИДАНЬ
|