пользователей: 30398
предметов: 12406
вопросов: 234839
Конспект-online
РЕГИСТРАЦИЯ ЭКСКУРСИЯ

колір в природі та в живопису. Локальний кольор. Кольор обумовлений повітрЯним середовищем

живопис - образотворче мистецтво. Вивчення природних колірних гармоній дозволяє краще зрозуміти і повніше використовувати можливості кольору. Однієї цієї істини достатньо, щоб виправдати наявність даної глави в книзі про колориті.Колір в уявленні людини, не думавшего над питаннями оптики і фізіології кольоровідчуття, є властивість предмета. Ми знаємо, що сніг - білий, аркуш влітку - зелений, стиглий лимонно-жовтий. Колір завжди пов'язаний з предметом. Але чому ж ми бачимо колір одного і того жпредмета один раз таким, інший раз іншим? Чому змінюється колір предмета і тоді, коли сам предмет не змінюється?Звідки береться колірна гра між предметами, на однорідної поверхні предмета? Яке походження загальної просторово-колірний гармонії, яку ми постійно спостерігаємо в природі?Ці питання не виникають у повсякденній практиці людини. Наївну точку зору повсякденної практики можна було б виразити так: кожен предмет : має свій природний колір, як своє невід'ємне щодо стійка властивість. Колір видно, коли предмет освітлений. Колір не видно темряві, хоча предмет зберігає і в темряві свій колір і притому той самий колір: світло тільки робить колір предмета видимим.Говорячи образною мовою одного з цветоведов, в цьому питанні па сцені - так ми зазвичай думаємо - два незалежних актора: минає і приходить світло (освітлення сонцем, місяцем, лампою) і залишається незмінним колір - неодмінна і властивість предмета.

Локальний колір- термін живописної практики, що визначає основний, незмінний колір зображуваного предмета. Л. к. не має кольорових відтінків, що з'являються під впливом освітлення, повітряного середовища, рефлексів від навколишніх предметів.

 


26.12.2014; 09:19
хиты: 79
рейтинг:0
для добавления комментариев необходимо авторизироваться.
  Copyright © 2013-2024. All Rights Reserved. помощь