пользователей: 30398
предметов: 12406
вопросов: 234839
Конспект-online
РЕГИСТРАЦИЯ ЭКСКУРСИЯ

роль малюнку в створенні живописного твору

Заняття починаються з малюнка, а не з живопису тому, що малюнок є основою образотворчого мистецтва. Малюнок як станкова твір образотворчого мистецтва або як допоміжний засіб побудови зображення є лінійно-графічним виразом об'ємної форми предмета. Живопис базується назакономірностях колірного побудови реалістичної форми. Навчання живописній грамоті - це шлях вивчення способів, прийомів і засобів побудови на площині мальовничій форми, її пропорцій, конструктивних, об'ємних, матеріальних і просторових якостей. У зв'язку з цим кожен живописець повинен добре володіти малюнком, вміти конструктивно і перспективно будувати предмети, передавати їх пропорції, об'ємні, просторові якості. Гармонійне злиття тону, кольору і малюнка в одне ціле - це і є справжній живопис. Без малюнка фарби не можуть передати навіть такі елементарні властивості предметів, як обсяг, простір. Нанесені на полотно колірні мазки, що виражають, наприклад, зміна кольору залежно від повітряної перспективи, не можуть самі по собі висловлювати просторову глибину. Тільки ув'язнені в правильну форму, вірний перспективний малюнок, просторові властивості кольору вступають в повну силу, вони висловлюють і простір, і об'єм. Якщо пейзаж не намальований за правилами спостережної перспективи, роль кольору в передачі простору незначна. При визначенні, що таке живопис, художники часом кажуть: Вмалюнка і живопису, які знаходяться в тісному взаємозв'язку.Коли ми говоримо, що в реалістичного живопису... малюнку відводиться чільна роль і що володіння малюнком - необхідна умова успішного оволодіння реалістичної живописом, це не означає, що процес роботи живописця йде таким чином, що спочатку він ретельно виконує малюнок , а потім розфарбовує його. Мова йде не про контурному малюнку. Живописець взагалі може не робити підготовчого малюнка, а відразу починати працювати пензлем - однак про його роботу можна говорити, що в ній чудовий малюнок, нерозривно пов'язаний з живописом: в наявності і правильні пропорції, і конструкція предметів, і прекрасна ліплення обсягу, та наявність просторових якостей .

Початкове навчання зазвичай проводиться паралельно з кількох дисциплін: по малюнку, живопису, композиції. Однак навчання живопису приносить хороші результати в тому випадку, якщо початківець художник попередньо вже має такі знання і навички в малюнку, як уміння перспективно і конструктивно будувати предмети, грамотно виконувати тональний малюнок, і головне, має розвинуте почуття пропорцій. Без знання законів світлотіні і завдань тонового малюнка початківець живописець відчуває особливо великі труднощі в передачі кольором обсягу та матеріалу зображуваних предметів, їх просторового розташування. У мальовничому етюді основним завданням є вираз пластичної форми, а її розуміння, тобто почуття об'ємної форми, виробляється саме в процесі оволодіння світлотіньовими малюнками. Тому такий малюнок є не лише початком, але й основою навчання живопису. Історичний досвід художніх шкіл свідчить про те, що на початковому етапі навчання необхідно прагнути перш за все дати грунтовну підготовку по малюнку. Тільки в цьому випадку процес подальшого навчання живопису проходитиме найбільш успішно. 


26.12.2014; 09:19
хиты: 83
рейтинг:0
для добавления комментариев необходимо авторизироваться.
  Copyright © 2013-2024. All Rights Reserved. помощь