пользователей: 30398
предметов: 12406
вопросов: 234839
Конспект-online
РЕГИСТРАЦИЯ ЭКСКУРСИЯ

4 курс 2 семестр:
» гена
» мартинов
» дек
» дек 2
» дек 3
3 курс 2 семестр:
» СССР
» ccch 2
3 курс 1 семестр:
» CИД
» СИД 2
» rubel
» Папенко
2 курс 2 семестр:
» Мотрук
» СИТ
» Котляров
» Мельничук
II семестр:
» второй модуль Россия
» Первый модуль Россия
» Давня
» Екзамен Українська Етнологія
» English
» Античність
» етнологія
» Первый модуль Этнология
» первый модуль - нова история Украины
» первый модуль - нова история Украины 2
» второй модуль философия
» Українська мова
» Спецкурс - греки
I семестр:
» История первобытного общества
» История Древнего Востока

43. Культура у VІІІ-VІ ст. до Р. X.

VIII-VI століття до н. е.. були періодом значного піднесення культури стародавньої Греції. Багато в чому ця культура була заснована на досягненнях старих рабовласницьких держав Сходу. До початку, VIII ст. чи, може, до більш раннього часу належить виникнення грецького алфавіту, заснованого на застосуванні фінікійських знаків. У VII-VI ст. починається запис міфів грецької старовини, звичаєве право поступово відтісняється письмовим законом, літературна творчість вступає в новий період свого розвитку, з'являються перші наукові твори, відомі нам, правда, тільки в уривках, виникає матеріалістична філософія, ворожа ідеалізму і релігії. VIII-VI ст. до н. е.. був початок наукового дослідження природи. Релігія олімпійських богів піддається критиці. Вперше народжується думка про те, що не людина є створення божественних сил, а, навпаки, боги створені людської фантазією за образом і подобою самої людини. Примітивними залишалися і подання про форму землі. За Фалеса, земля мала форму плоского диска, плаваючого на поверхні безмежного океану. За Анаксімену, плоска земля має форму стола, за Анаксімандра, земля - це циліндр. Не існувало правильного пояснення і таких явищ, як затемнення сонця і місяця. У період VIII-VI ст. до н. е.  в так званих «гомерівських гімнах» зустрічаються окремі епізоди жанрового характеру. У подальшому розвитку грецької літератури усе більш чітко виступає повсякденне життя, особистість з її інтересами і потягами. Чудова поема Гесіода «Праці і дні» описує побут грецького суспільства з точки зору простого хлібороба, який страждає від свавілля багатих і сильних. З гіркотою говорить Гесіод про зловживання знаті, порівнюючи становище беотійского селянина з долею соловейка, який потрапив у пазурі яструба. Ідеал самого Гесіода - чесна праця простих людей. Поема містить господарські поради та моральні повчання. До розглянутого періоду належить виникнення трагедії, яка виросла на основі весняних свят на честь бога Діоніса. Ізобретателем'трагедіі традиція вважає Феспіда (друга половина VI ст. До н. Е..).  математика - піддавалася різним перекручень в дусі ідеалізму. Магія чисел була одним з таємничих знань, які чутка приписувала єгипетським і вавілонським жерцям. У Греції такого роду містичні вчення розвивалися релігійним союзом піфагорійців. Хоча в даний час дуже важко встановити, що належало тут власне Піфагору, безсумнівно, що в його особі ми маємо засновника першої ідеалістичної школи у Греції. Уродженець Самоса Піфагор залишив своє рідне місто, коли в ньому прийшов до влади тиран Полікрат. Оселившись у Кротоні (місто в Південній Італії), він заснував тут «піфагорейський союз» - релігійне об'єднання місцевої аристократії, який ставив собі за реакційні політичні цілі. Піфагорійцям вдалося домогтися панування в Кротоні й інших колоніях Великої Греції. Після смерті Піфагора, вже у V ст., Влада заснованого ним союзу була зламана повстанням міської демократії. Багато піфагорійці при цьому загинули, решта розсіялися по інших грецьких містах.

 


26.06.2014; 23:20
хиты: 185
рейтинг:0
для добавления комментариев необходимо авторизироваться.
  Copyright © 2013-2024. All Rights Reserved. помощь