пользователей: 30398
предметов: 12406
вопросов: 234839
Конспект-online
РЕГИСТРАЦИЯ ЭКСКУРСИЯ

I семестр:
» mod

3. Чоловічий костюм у Франції ХVІІ ст. Стиль бароко. Три етапи розвитку вбрання - «мушкетерський», «дитячий», «з жюстокором». Пропорції, зміна силуету.

Основний асортимент чоловічого одягу цього періоду можна вважати сталим ще з XVI ст. Це-білизна (сорочка, штани), куртка, верхній одяг, головні убори, взуття. Силует, форма, деталі, доповнення протягом періоду змінювалися кілька разів. На початку століття чоловіча сорочка була одночасно білизною і частиною верхнього одягу. У другій половині століття кількість сорочок збільшується, з'являються нижня вузька і верхня широка з тонкого білого полотна. Вона грає важливу роль в декоративному вирішенні костюма, добре проглядається в прорізах рукавів, між статями колеЧоловічий костюм XVII ст. знаходиться під впливом воєнізації. Мушкетер, вірний солдат короля-ідеальний образ часу. Костюм успадковує його риси стрункої підтягнутості, військової виправки протягом усього XVII ст. Однак у 50-70-і рр.. вплив цього образу на деякий час відступає, витіснене новим естетичним ідеалом чоловічої краси-створенням напівдитячого вигляду в наслідування малолітнього короля Людовика XIV. Костюм цього періоду складався з сорочки, багато декорованої мереживом, бантами, короткої куртки-вести з рукавами до ліктя і поколінь штанів-ренгравов. Веста пишно оброблялися оборками, бахромою з стрічок, рюшами, мереживом. Вздовж борту густо нашивалися гудзики і позумент. Між нижнім краєм вести і поясом штанів проглядалися пишні зборки широкої сорочки, обробленою гофрованої оборкою. Штани-ренграви представляли собою подвійну спідницю-штани: складчаста спідниця, надіта поверх широких штанів-шароварів. Уздовж пояса, по бічних швах, внизу по подолу ренграви прикрашають пишною ліпного орнаментацією з рюшів, воланів, бантів, мережив.  В кінці століття з'являється новий вид придворної одягу-жюстокор, покрій якого і сам термін запозичено з військової форменого одягу. Жюстокор був костюмом короля і вищої знаті. Це одяг прилеглого, розширеного донизу силуету з поясом-шарфом на лінії талії, завдовжки до колін, із застібкою на ряд дрібних гудзиків і петлиць. Рукава вгорі вузькі з розширеним низом і широкими виложистими манжетами. Кольорове рішення яскраве і контрастне, вишивка золотом і сріблом. Воротніка жюстокор не мав, його заміняв краватку з білої тканини з мереживними кінцями. У жюстокор вперше з'являються прорізні, низько розташовані кишені. Під нього надягали камзол-одяг без рукавів і коміра, схожу з жюстокором по крою і силуету. Камзол був коротший жюстокора на 10-15 см і контрастував з ним за кольором. З жюстокором, який знову повертає чоловікові стрункість, галантність і пластичність, носять кюлоти з оксамиту, шовку, вовни. Це вузькі до колін штани, що закінчуються внизу боковим розрізом і застібкою на гудзик або пряжку. Найчастіше кюлоти роблять однакового кольору з жюстокором. У кюлотах також робили прорізні кишені. Верхній одяг, в основному коротка, вільного силуету, представлена плащами без рукавів типу накидки або з рукавами на яскравій теплій підкладці. Чоловічий костюм доповнювали шовкові або вовняні панчохи білого, блакитного, червоного кольору з вишивкою і візерунком. Взуттям служили чоботи з розтрубами і вилогами, а також напівзакриті туфлі з бантами, пряжками, розетками, з квадратними носами і ременями Головні убори-м'які широкополі капелюхи, прикрашені страусовим пір'ям, - поступово набувають трикутну форму.


хиты: 0
рейтинг:0
Гуманитарные науки
изобразительные искусства
фотография
для добавления комментариев необходимо авторизироваться.
  Copyright © 2013-2024. All Rights Reserved. помощь