пользователей: 30398
предметов: 12406
вопросов: 234839
Конспект-online
РЕГИСТРАЦИЯ ЭКСКУРСИЯ

«Сповідь» Августина Блаженного.

Аврелій Августин був автором дуже цікавої актуальною тоді концепції. Філософ працював дуже плідно. Августин написав багато книжок латинською мові.Сповідь (>Confessiones), де Августин розкриває перипетії свою неповторну духовну боротьби. У цій книзі філософ з глибоким психологізмом та граничною щирістю описав своє життя й підставу для своєї віри. «Августин постає у ній не як грецький громадянин, бо як окремий індивід, особистість ,вовлеченная до боротьби душі, й тіла, де емоції переважають надразумом»Шлях його філософствування тут- від розладу і роздвоєння особистому житті до об'єктивного світу і єдності. Оскільки ми замикаємося у нашій чуттєвому світі, ми бачимо у собі лише морок й страждання.Усі мислення Августина у його дохристиянську епоху є низка гігантських зусиль, щоб вирватися з цього негативною, похмурої глибини суб'єктивного свідомості до об'єктивного світу, де правді, позбутися своєї гріховним особистості та її фатального роздвоєння. Але крім власних пошуків у тому праці філософа знайшли і його основні ідеї.. У «Сповіді» Августин Блаженний й чимало з неперевершеною інтелектуальної винахідливістю розмірковує про проблеми часу й простору.Аврелій Августин ставить собі сміливі богословські питання: чи міг Бог створити той інший світ раніше чи пізніше, завдяки чому з'явилися? що робив Бог доти, як створив світ? Як співвідноситься Господь із поняттями часу й вічності? У вирішенні їхніх Августин примикає доплатоновскому тлумачення часу, тобто вважає час створеною субстанцією. Світ створено над поточному часу, стверджує богослов, але час починає йти від створення світу.Аврелій Августин відновлює аристотелевское розуміння часу, як заходи руху, й виступає проти повсякденного ототожнення цих понять.Тут висвітлюються питання довготи і стислості часу, тривалості минулого, виміру часу, психологічні підходи до часу? Час розбивається на минуле, нинішнє та майбутнє, причому першого ми маємо, третього ще немає, а справжнє невловимо, безупинно проходить.Реальністю можна й минуле, що було колись справжнім, і майбутнє, якому ще доведеться стати справжнім. Кожен образ минулого несе на своєї власної душі, згадує ньому. Майбутнє бачать провісники. Отже, існують насправді, мають не мрійливе буття все три іпостасі часу.

27.01.2017; 00:12
хиты: 84
рейтинг:0
Гуманитарные науки
философия
для добавления комментариев необходимо авторизироваться.
  Copyright © 2013-2024. All Rights Reserved. помощь