пользователей: 30398
предметов: 12406
вопросов: 234839
Конспект-online
РЕГИСТРАЦИЯ ЭКСКУРСИЯ

26. За допомогою прикладів дослідіть спеціфіку композиції в скульптурі, наведіть приклади творів відомих українських скульпторів. 2.Виконайте малюнок в прямокутнику та поясніть значення природних форм в композиції орнаменту.

Композиція плакату:

Перший – встановлення мети. Вона має співвідноситися з соціальним замовленням суспільства. з огляду на те, що плякат є засобом комунікації, дизайн-процес пляката виглядає так:

Соціальна ідея (предмет комунікації) – дизайнерхудожник (суб'єкт) – соціальний плакат (повідомлення) – споживач (об'єкт впливу) – ефект впливу.

Другий етап «проектної моделі» плакату – етап концептуальний. На ньому відбувається розробка базової творчої ідеї плакату, визначаються принципи взаємодії візуальної та текстової складових плакату.

Третій етап – етап візуального втілення. Тут задіяні засоби візуально-графічні: композиція, стилістика, кольорове рішення, шрифти, графічні техніки тощо.

 

 

Автори плакатів(приклади):

-Шрифтові плакати( де шрифтом показано слово, сама композиці .ідея.)

-«Балет»Плакат.Автор Пономарьов.

26.Скульптура в композиції: Декоративна скульптура відіграє важливу роль в покращенні нашого довкілля. Ці твори мистецтва сприймаються як єдине ціле в поєднанні скульптури в нашому інтер'єрі чи в злитті її з нашим довкіллям. Сприймання чи несприймання людиною твору декоративного мистецтва залежить від композиційного вирішення декоративної композиції. Слово "композиція" в перекладі з латинської означає з'єднання, зв'язок, побудова. Розрізняють три основних 
види композиції: фронтальну, об'ємну і глибинно просторову. Такий розподіл в якійсь мірі умовний, так як на
 практиці ми маємо справу з поєднанням різних видів композиції.
Характерною ознакою фронтальної композиції є розподіл в одній площині елементів форми в двох напрямах по
 відношенню до глядача - вертикальному і горизонтальному.
Об'ємна композиція являє собою форму, що має відносно замкнуту поверхню і що сприймається з усіх сторін.
 Виразність і якісність сприйняття об'ємних композицій залежать від взаємозв'язку і розміщення їх елементів,
 від точки зору. Виразність і якісність форми залежить також від висоти горизонту. В процесі сприйняття об'ємної
 форми при низькому горизонті виникає враження її монументальності. З приближенням глядача до предмету 
збільшується
 перспективне скорочення його граней. Об'ємна композиція завжди взаємодіє з навколишнім середовищем.
Ритм - це рівномірне чергування розмірених елементів, порядок поєднання ліній, об'ємів, площин. Ритм діє на
наші почуття. Ми сприймаємо не тільки оком, але й на слух. Ритм притаманний і статичним предметам. Наприклад,
 в архітектурних спорудах -ритмічний розподіл вікон по горизонталі і вертикалі. Ритм можна помітити і в 
площинному зображенні (орнамент).
Закономірне чергування об'ємів, граней, а також упорядкована зміна характерних елементів, форми - все це 
використовується в якості специфічного засобу композиції, як для окремих предметів і споруд, так і для 
комплексів.
Ритм може бути спокійний і не спокійний, може бути направлений в одну сторону, або збігатися до центру, 
направленм як по горизонталі так і по вертикалі.
Бажане враження від предмета можна досягти правильним використанням всіх можливостей ритма, продуманим 
чергуванням елементів, об'ємів, кольорових плям, як би направляючих рухатись око в співвідношенні з вибраним 
ритмом.
Широко використовується кольоровий ритм. Кольоровий ритм створює своєрідний кольоровий ритм.
Ми не можемо зорово сприймати виріб закінченим, якщо його маси конструктивно не врівноважені. Воно повинно бути
 не тільки фізично, а й зорово стійким. Отже, важливе місце в композиції займає рівновага.

Приклади скульпторів:

Юрій Багаліка. Основні роботи: «Кінь, що упав» (1976-89), «Зустріч» (1988), «Поцілунок Іуди» (1989), «Портрет в стилі Гоголя, або Дон Кіхот по-українськи» (1999), «Химера Нерона» (2000), Пам’ятник Городецькому (на фото). Член Національної спілки художників України (НСХУ), автор меморіальних дощок В’ячеславові Чорноволу та Анатолієві Солов’яненку. 2. Анатолій Валієв  Твори знаходяться в Музеї Кирилівської церкви (Київ), Музеї сучасного образотворчого мистецтва (Львів), Музеї камня (Спримонт, Бельгія) та ін. У 2008 році А.Валієв виконав реконструкцію бюстів восьми видатних фізиків в інтер’єрі Великої фізичної аудиторії головного корпусу НТУУ «КПІ» Твори: «Михайло Врубель» (1984), «Ікар» (1988), «Пробудження» (1997) та ін. Монументальні скульптури: Пам’ятний знак «Повернення Архипенка» (Київ, 1997), Скульптура «Молитва» (Банно, Бельгія, 2007) та ін. 3. Михайло Вертуозов  Твори: «Юдіфь» (1996), «Єва» (1998), «Асса І» (1998) тощо. 4. Олексій Владіміров (1957) — Закінчив Київський державний художній інститут (1984). Скульптор. Член НСХУ (1987). Автор скульптури «Майстер та Маргарита» на Андріївському узвозі біля київського музею Михайла Булгакова


16.01.2017; 14:27
хиты: 161
рейтинг:0
Гуманитарные науки
изобразительные искусства
изобразительное искусство
для добавления комментариев необходимо авторизироваться.
  Copyright © 2013-2024. All Rights Reserved. помощь