|
1
|
1 Суспільно історичні передумови формування романтизм в єіпропейських літерутрах
|
|
2
|
особливості романтизму як художнього напряму його витоки та естетичні принципи
|
|
3
|
;Специфіка романтичного світосприйняття.)
|
|
4
|
;)основні етапи та загальна характеристика романтизму в німеччині
|
|
5
|
Єнська група романтиків)
|
|
6
|
Гейлдельберскьий гурток романтиків
|
|
7
|
Місце братів Грім в історії німецької літератури
|
|
8
|
Соціальна сатира Е.Т.А.Гофмана.
|
|
9
|
Жанр літературної сказки у ттворчості Гофмана (малюк йахес ,Золотий горнець)
|
|
10
|
Малюк цахес гофмана сатирико метаморфічний та філософський зміст
|
|
11
|
житейские воззрения Кота Мурра характеристика образа Кота Мурра проьбелматика композиция
|
|
12
|
гейне як представник пізнього німецького романтизму .поет .мислитель)
|
|
13
|
основні мотиви .особливості композиції «книги пісень» гейне
|
|
14
|
«німеччина .зимова казка» гейне як романтична сатирична поема .обращ автора в поемі)
|
|
15
|
Літературні джерела англійського романтизму (предромантизм , сентименталізм, готичний роман))
|
|
16
|
Творчість поетів «озерної школи» (Водсворт .Кольрідж,Сауті)
|
|
17
|
Естетичні.філософськфі і політичні погляди лекістів.
|
|
18
|
«Лондонська школа» романтиків(Кітс.Лем)
|
|
19
|
Творчість байрона як вияв романтичного світосприйняття .Провідні мотиви лірики
|
|
20
|
Ідейно -художня своєрідність поеми Байрона «Чайльд Гарольд»
|
|
21
|
21 роман Байрона «Дон жуан»(проблематика.поетика)
|
|
22
|
Створення романтичного героя нового типу -бунтаря -індивідуаліста у східних поемах Байрона
|
|
23
|
Естетичні погляди Шеллі
|
|
24
|
Своєрідінсть ліро-епічної .дидактичної поеми «Королева Маб «Шеллі
|
|
25
|
філософсько -драматична поема «Визволдени Прометей»
|
|
26
|
В Скот як творець жанру історичного роману)
|
|
27
|
В Скотт .Звязок його балад і поем з традиціями шотландьсого фольклору
|
|
28
|
Своєрідінсть худоджної системи французького романтизму , питання періодизації
|
|
29
|
Роль Шатобріна у становленні і розвитку романтизму
|
|
30
|
Б Констан і його роман «Адольф»
|
|
31
|
Проблема емансипації в романах Ж Санд
|
|
32
|
Зображення жіночих характерів в романі «Індіана» Ж Санд
|
|
33
|
Роман «Сповідь сина століття» А де Мюссе (проблематика і поетика)
|
|
34
|
Гюго як центральна посатть романтичного руху у франції
|
|
35
|
Естетика В Гюго
|
|
36
|
Передмова до драми «Кромвель» як естетичний маніфест французького романтизму)
|
|
37
|
Історичний роман в Гюго «Собор Паризької Богоматреі «.його філософсько-романтичний характер
|
|
38
|
Специфіка романтизму в США .Хронологічні рамки, періодизація, історичні передумови амриканського романтизму.
|
|
39
|
Цикл романів Ф Купера про Шкіряну Панчоху
|
|
40
|
Новелистьика Е ПО
|
|
41
|
Художня своєрідність і новаторство поезії Е А По
|
|
42
|
Мотиви відчаю , містики, Поетика жаху у творчості Е ПО
|
|
43
|
Фольклорна образність поеми «Пісня про Гайавату» Г У Лонгфелло
|
|
44
|
В Ірвінг як представник раннього етапу американського романтизму, творець американської новели
|
|
45
|
Взаємозвязки романтичних та реалістичних тенденцій у творчості різних письменників
|
|
46
|
46 Соціально-політичні і естетичні передумови реалізму в європейській літературі 19 ст
|
|
47
|
Наукові та філософські передумови розвитку реалізму
|
|
48
|
Реалізм 19 ст і традиції просвітительского реалізму
|
|
49
|
Характерні риси реалізму як літературного напряму
|
|
50
|
Формування реалізму у франції
|
|
51
|
Актуальність роману Стендаля «Червоне і Чорне« Майстерність психологічного аналізу у висвітленні характерів героїв.
|
|
52
|
Роман Стендаля «Пармський монастир» .Італійська тема в романі.
|
|
53
|
Історія створення ,задум та складові частини «Людської комедії»
|
|
54
|
Оноре де Бальзак .Основні етапи творчого шляху. )
|
|
55
|
Викриття буржуазної корисливості в романах Бальзака «Евгенія Гранде» і «Батько Горіо»
|
|
56
|
Ідейна спрямованість роману О Бальзака «втрачені Ілюзії»
|
|
57
|
Зображення французького дворянства та буржуазії епохи Реставрації у повісті О де Бальзака» Гобсек "
|
|
58
|
58 Значення творчості О Бальзака
|
|
59
|
Особливості новелістики Проспера Меріме
|
|
60
|
Образи безкомпромісних людей в новелах «Маттео Фальконе» і «Кармен» П Меріме
|
|
61
|
Полеміка Флобера з романтизмом і тенденційною літературою
|
|
62
|
Проблематика роману «Пані Боварі» Г Флобера
|
|
63
|
Протиставлення житейської прози і романтичних ілюзій в характеристиці і долі Емми
|
|
64
|
Історія виникнення групи «Парнас» , її склад та основні естетичні принципи.
|
|
65
|
Ш Бодлер і його збірка «Квіти Зла»
|
|
66
|
Естетичні та історичені умови формування реалізму в Англії
|
|
67
|
Тема знедолених , проблеми виховання ,дитячі образи в романі «пригоди Олівера Твіста Ч .Діккенса
|
|
68
|
Ідейно -художня своєрідність роману «Домбі і син» Ч Діккенса . Образ містера Домбі як ідейно -філософський стрижень роману.
|
|
69
|
Ч Діккенс і чартизм
|
|
70
|
Еволюція естетичного світогляду В М Теккерея
|
|
71
|
Ярмарок марнославства «-вершина творчості В М Теккерея. Проблематика та поетика роману.
|
|
72
|
Особливості типізації в «Ярмарку марнославства « В М Теккерея
|
|
73
|
роман «Мобі Дік або білий кит» Г Мелвілла.Жанрові особливості твору як філософського роману-притчі.
|
|
74
|
Образ головної героїні у романі «Джейн Ейр» Ш Бронте
|
|
75
|
Ідейно-художня проблематика роману Е Бронте «Грозвоий первал»
|
|
76
|
Аболіціоністська література 50-60 років у США
|
|
77
|
Творчий шлях Г Бічер Стоу
|
|
78
|
Проблематика й образи роману Г Бічер «Стоу «Хижа дядьки Тома»
|
|
79
|
Історія створення збірки «Лится трави» Уітмена .Основні мотиви та композиція збірки.
|
|
80
|
Літературний процес у Німеччині 1830-1860 років»
|