пользователей: 21204
предметов: 10449
вопросов: 177330
Конспект-online
зарегистрируйся или войди через vk.com чтобы оставить конспект.
РЕГИСТРАЦИЯ ЭКСКУРСИЯ

Программирование в интернет:
» ПИ
» ОКГТМ
» КИНФС

ОКГТМ

1 Лінійно-пророкуюче кодування LPC для кодування звуку
2 Субполосне кодування для багатопотокового звуку
3 Завдання структури звуку за допомогою мови програмування С++.
4 Типи надмірностей, що застосовуються при кодуванні графіки та відео, та їх властивості:
5 Вимоги до алгоритмів стиску відео та графіки
6 Загальна схема алгоритму стискання відео
7 Арифметичне кодування для систем стискання мультимедіа-інформації
8 Кодування Хаффмана для систем стиску мультимедіа-інформації
9 Перемикання та копіювання поверхонь у DirectDraw
10 Завантаження та відображення зображень в DirectDraw
11 Контроль областей відображення та відображення в Direct3D
12 Методи малювання ліній у DirectDraw
13 Створення 2D ефектів DirectDraw
14 Приклад 3D ефектів DirectDraw
15 Завдання сценаріїв у Flash та мова Action Script.
16 Цифровий нелінійний монтаж - властивості, одно- та двопотоковий монтаж
17 Методи оцифровування відео
18 Методи оцифровування аудіо на прикладі ІКМ
19 Алгоритми стиску звуку без втрат. Закони m-low та a-low.
20 Файли типу RIFF
21 Структура файлу WAV, склад заголовку, основні підрозділи.
22 Структура файлу AVI, склад заголовку, основні підрозділи
23 Відображення 3D відео, структура файлу ієрархія фреймів
24 Профілі та рівні стискання звуку за методом MPEG, іхні характеристики
25 Векторні зображення, основні методи обробки на прикладі CorelDraw
26 ПЗ
27 СУБПОЛОСНОЕ
18.01.2016; 00:21
хиты: 161
рейтинг:0
для добавления комментариев необходимо авторизироваться.
  Copyright © 2013-2016. All Rights Reserved. помощь